torsdag 1 december 2016

Veckans bokbloggsfråga vecka 48

Dagen har gått alldeles för fort och jag känner att jag inte hunnit alls så mycket som jag borde. Jag hade mycket planer imorse på vad jag skulle hinna med idag, men trots att jag pysslat med något hela dagen så är resultatet ganska tunt.
Nu är det snart dags att utfodra odjuren och så ska middagssoppan värmas upp, men innan det hinner jag svara på Veckans bokbloggsfråga från Barnboksbloggen. Frågan lyder

Hur räknar du ner till jul i din blogg – har du något speciellt jultema, har du en bloggjulkalender, ska du delta i någon julbloggstafett eller kommer du att arrangera några tävlingar inför jul? Och, vilka är dina bästa tips på böcker där man kan läsa ett avsnitt per dag fram till jul? Eller finns det kanske något annat sätt att räkna ner till jul som du kan tipsa om, t ex någon podd, radioteater, blogg eller liknande med ett avsnitt om dagen? 

-------------------

Nej, jag kommer nog inte ha nånting "juligt" på bloggen - ingen nedräkning, inget jultema, inga tävlingar (ev en utlottning men inte med jultema). En julhälsning på julafton får räcka.

Så här på rak arm kan jag faktiskt inte komma på något tips på en bra bok att läsa kapitel ur heller.

Jag är jättetråkig på det sättet att jag absolut inte är någon "julmänniska" och vi har hemma t o m skalat bort väldigt mycket av det som för en del är ett måste inför jul, så jag har noll koll på det mesta när det gäller jul och/eller att räkna ner till jul.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar