fredag 1 februari 2019

Helgläsning vecka 5

Den här helgen har vi en hel del att göra så det är lite osäkert hur mycket jag kommer att hinna läsa. Fredagen blir det inte mycket läsning heller, vi har ju haft lite tråkigheter här hemma. Även om det är osäkert hur det blir med läsningen så måste jag ju planera, sen får man se hur det går och det som inte hinns med blir nog läst ändå så småningom. Läslusten är det i alla fall inget fel på, den här gången är det bara tiden som inte räcker till för allt jag borde hinna med och för en gångs skull är det läsningen som får stå tillbaka.




Det jag tänkt läsa den här helgen är




Som nitroglycerin av Frida Moisto












Huset som Joel ärvde av Karin Jarl Nydén









Skrapsår av Marcus Löfblad









Vad tänker du läsa i helgen?


1 kommentar:

  1. Huset som Joel ärvde och Som nitroglycerin måste jag kolla upp och se vad det är för några. :) Hoppas det blir lite bättre snart. (Läste om illrarna) Ha en sån fin helg du kan. :)

    SvaraRadera