måndag 4 februari 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 5

Nytt bottenrekord! Förra veckan var verkligen det värsta jag varit med om läsmässigt sett. I och för sig är det nog inte så förvånande att det blev som det blev, med tanke på det som hände under veckan, men det kändes inte som att det skulle ha påverkat läsningen så mycket som det gjorde, ändå ser slutresultatet ut som det gör. Jag hade i alla fall tankarna på helt annat håll under veckan och kunde inte riktigt koncentrera mig på läsningen och hade inte heller ro i kroppen att göra det. Att sen helgen, då jag hade tänkt komma ikapp, blev katastrofalt dålig, var faktiskt inte något jag hade förväntat mig. Istället för att läsa så saknade jag energi att göra nånting överhuvudtaget och sov i princip hela helgen. Det låter kanske lite konstigt men jag var alltså uppe ett tag på morgonen och en stund på eftermiddagen när jag lagade mat och åt middag, resten av tiden låg jag i soffan och sov. Enda förklaringen jag har är att jag måste ha varit helt utmattad både fysiskt och psykiskt.

Det som hände läs- och bokmässigt under veckan var

Jag läste 2 böcker

Xirianas gåta av Joseph A. Davis
Pow wow av Tommy Orange

Jag skrev 0 recensioner

Jag fick 1 rec.ex

Konsten att bli en viol av Maja Willander

Jag köpte 0 böcker

En riktig bottenvecka alltså så nu kan det bara bli bättre, "The only way is up!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar