måndag 18 februari 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 7

Planeringen för vecka 7 kraschade rätt så ordentligt redan i början av veckan och jag fick lägga de böckerna åt sidan. Jag kunde så småningom återgå till ursprungsplaneringen men självklart hann jag sen inte så mycket som jag hade tänkt mig från början. Det som räddade veckan från totalkatastrof var helgen. I och med att vi inte kunde åka nånstans utan stannade hemma så maken kunde ta det lugnt med sin axel, så blev det väldigt mycket läsning under helgen, och jag kom igång med det i alla fall. Recensionsskrivandet däremot blev en riktig katastrof. Jag kommer ibland in i perioder då jag tänker för mycket och då är det lätt att allt bara låser sig, och det var det som hände vecka 7. Det bästa jag kan göra då är att helt enkelt låta bli att skriva ett tag och sen börja med nånting enkelt och det var precis det jag gjorde så småningom. Varje gång allt inte funkar så säger jag att sämre än så här kan det inte gå och den här gången är det nog verkligen sant. Även om läsningen trots allt fungerade helt OK till slut så kom jag inte riktigt igång med recensionerna förrän på söndag kväll. Jag är alltså helt säker på att vecka 8 bara kan bli bättre.

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 7 var

Jag läste 3 böcker

Huset som Joel ärvde av Karin Jarl Nydén
Jag försvinner i mörkret av Michelle McNamara
Lång väg till rättvisa av David Baldacci

Jag skrec 1!! recension
Miniatyrmakaren - Jessie Burton

Jag fick 0 böcker i brevlådan

Jag köpte 0 böcker





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar