måndag 11 februari 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 6

Jag hoppades ju på att den här veckan skulle bli bättre än föregående vecka och det blev den, om än marginellt. Maken opererades i mitten av veckan och sen var brorsan hos oss resten av veckan för att hjälpa till och självklart hade jag då lite svårt att koncentrera mig på läsningen under större delen av veckan. När allt hade lugnat sig lite till helgen så märktes det också på läsningen, jag orkade sitta längre stunder och läsa och fladdrade inte omkring med allt annat som skulle göras. Det bästa under helgen var de stunder då vi allihopa kunde sitta/ligga och läsa. Allt det här påverkade såklart också bloggandet så det blev inte så mycket recenserat heller. Men nu känner jag redan att allt börjar återgå till det normala och då ska nog både läsandet och recensionsskrivandet också bli som vanligt,. Hoppas jag i alla fall.

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 6 var

Jag läste klart 2 böcker

Som nitroglycerin av Frida Moisto
Miniatyrmakaren av Jessie Burton

Jag recenserade 2 böcker

Vernon Subutex - Virginie Despentes
Xirianas gåta - Joseph A. Davis

Det fanns 5 rec.ex i brevlådan

Gråleken av Maria Sveland
Glasfällan av Ingrid Remvall
Den leende mannen av Joseph Knox
Sirener av Joseph Knox
Lång väg till rättvisa av David Baldacci

Jag köpte 0 böcker






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar