fredag 3 maj 2019

Helgläsning vecka 18

Vi har ingen aktivitet inplanerad för den här helgen men jag börjar lära mig att det inte alltid betyder att det inte blir något. Nu när maken är stadigvarande hemma så händer det titt som tätt att nån av oss får syn på en annons el liknande om något kul och så åker vi iväg. Men den här helgen känner jag att jag nog borde i alla fall försöka att vara förnuftig och hålla mig från all sådan spontanitet och stanna hemma så jag hinner läsa så mycket som möjligt för det behövs verkligen. Jag behöver verkligen koncentrera mig på läsningen just nu så jag kan minska läsahögen lite. Om ingenting "oförutsett" inträffar så borde jag alltså ha gott om lästid den här helgen



Det jag tänkt läsa under helgen är



Tigeröga av Bettina Bieberstein Lee
Läser jag just nu












En ensam färd av Göran Redin












Ett högre syfte av Malin Thunberg Schunke










Vad har du tänkt dig att läsa under helgen?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar