måndag 13 maj 2019

Sammanfattning/utvärdering vecka 19

Vecka 19 var tänkt att vara en lugn vecka då jag skulle hinna med väldigt mycket men så blev det inte riktigt. Först var det Darts veterinärbesök som slutade med att han visserligen fick medicin men vi fick ändå inte någon klarhet i vad det var som var fel. Alltså fick vi dela upp oss lite, maken tog hand om medicineringen och jag satte igång att läsa på om kattens sjukdomar (tur att man har vanan inne eftersom vi haft illrar, som de flesta veterinärer är urdåliga på). Det tog ett par dagar för mig men jag tror vi nu kommit på vad det är som han har obehag av, så vi vet lite bättre hur vi ska åtgärda problemet. Men det här betydde att allt annat fick stå åt sidan lite och jag hann inte riktigt med så mycket som jag hade tänkt. Jag är ändå förvånad att det gick så pass bra som det gick och kan inte vara annat än nöjd.

Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 19 var

Jag läste ut 4 böcker

Tigeröga av Bettina Bieberstein Lee
Den lilla arga boken av Lotta Sonninen
Dorei av Karolina Bjällerstedt Mickos
Aisha av Jesper Stein

Jag publicerade 4 recensioner

Det enda jag hör i mitt huvud är ett lockrop från himlen av Henrik Ingvarsson
Förrädaren av Gabriella Ullberg Westin
50 myter om hållbarhet av Jessica Cederberg Wodmar
Arvet avYrsa Sigurdardóttir

Det dök upp 5 böcker i brevlådan

Frostnatt av Philip Birk
Flickorna som sprang av Simon Häggström
Pärlsystern av Lucinda Riley
Yrsel av Annika Widholm
Den återlämnade flickan av Donatella di Pietrantonio

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar