fredag 17 maj 2019

Helgläsning vecka 20

Jag tror att det här blir en mycket bra helg på alla sätt! Brorsan ska tillbringa helgen hos oss och eftersom han redan hörde sig för om jag hade nånting för honom att läsa så kommer hans huvudsakliga sysselsättning bli läsning och då kommer nog både maken och jag också att läsa mycket.
Visserligen har vi tänkt oss att åka på loppis eller auktion på söndag men i och med att vi inte har nånting speciellt inplanerat till lördagen så kan jag nog räkna med att kunna läsa hela den dagen om jag vill och då jämnar det ut sig lite. Det bästa är nog att jag just nu är riktigt lässugen och har massor med bra böcker att välja mellan och då är det bara att köra på. Förhoppningsvis hinner jag också skriva en del recensioner, jag börjar komma ikapp igen men då krävs det att jag kan publicera några till den här helgen

Det jag har tänkt att läsa i helgen är


Pärlsystern av Lucinda Riley
Läser jag just nu













Rollspel av Amanda Tartt












Yrsel av Annika Widholm








Vad ska du läsa i helgen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar