söndag 5 maj 2019

Läsplanering vecka 19

Vi har ingenting inplanerat för kommande vecka, men det hade vi inte för vecka 18 heller, ändå blev det som det blev. I och med att maken numera är pensionär så blir det en del spontanutflykter - antingen råkar man få syn på en annons på någon kul aktivitet eller så kommer någon av oss helt plötsligt på nånting som skulle vara trevligt att besöka och för en gångs skull så behöver vi inte planera in det till någon helg utan det är bara att åka iväg. Så en hel del lästid försvinner på det sättet, samtidigt som det ju är trevligt att inte bara sitta hemma.
Jag har fått ändra lite på min läsplanering men det gör ingenting, jag känner att jag ändå fått till en bra blandning för kommande vecka

Det jag tänkt läsa under vecka 19 är



Tigeröga av Bettina Bieberstein Lee
Läser jag just nu












Den lilla arga boken av Lotta Sonninen











Dorei av Karolina Bjällerstedt Mickos
















Aisha av Jesper Stein








 Vad ska du läsa under kommande vecka?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar