torsdag 4 juni 2020

Helgfrågan vecka 23


Det senaste dygnet har jag verkligen tagit igen på vilandet och sovandet. Först en normal nattsömn, sen en liten eftermiddagsvila och efter middagen ner i soffan igen för att titta lite på tv och så somnade jag som en klubbad säl och sov i 3,5 timmar. Antagligen behövde jag det, det tråkiga är att nu lär jag ju inte sova speciellt mycket i natt istället. Å andra sidan så hinner jag då "jobba" undan lite och jag börjar med att svara på Mias Helgfråga

Är det någon bok du ser framemot i sommarutgivningen?
Bonusfråga: Ska Helgfrågan ta paus i sommar eller köra hela sommaren?

----------------------------

Har noll koll på sommarutgivningen.

Jag kommer att vara hemma hela sommaren och blogga som vanligt och jag är ju tacksam om det finns lite andra bloggaktiviteter att delta i också. Men samtidigt får ju en sådan aktivitet inte bli en belastning så jag förstår ju om man känner att man behöver lite "semester" från bloggandet.

9 kommentarer:

  1. det kan vara skönt att somna så ibland, jag läser och bloggar hela sommaren

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig på båda frågorna :)

    SvaraRadera
  3. känner inte till så många böcker som kommer ut i sommar. om Mia orkar är det trevligt med Helgfrågan.

    SvaraRadera
  4. Det blir att blogga på som vanligt i sommar här också, och läsa.

    SvaraRadera
  5. Vi är helt på samma linje du och jag!

    SvaraRadera
  6. Jag borde egentligen strunta i sommarutgivning och satsa på att läsa alla miljoner böcker som står i bokhyllan istället :)

    SvaraRadera
  7. Jag har också varit extremt trött, det kanske har att göra med omställningen till varmare väder och kanske litet överkänslighet mot pollen. I dag var jag däremot plötsligt väldigt pigg utan anledning, så nu kanske jag kan hålla mig vaken och ta en bloggrunda :)

    SvaraRadera
  8. Har också fullkomligt noll koll på sommarutgivningen. Det verkar ha varit så mycket annat som distraherat, t.o.m. läsningen har blivit lidande, inte bra att en sådan avstressande och lugnande syssla blir åsidosatt. Verkligen inte.

    SvaraRadera
  9. Jag gillar att kolla på vad som kommer ut, men har böcker så jag klarar mig.

    SvaraRadera