söndag 14 juni 2020

Läsplanering vecka 25

Nu är det slut på "ledigheten", vecka 25 är det dags för en ny provtagning, men den här gången handlar det om att se att medicineringen ligger rätt. Sen måste jag också boka ny tid hos sjukgymnasten så vi hinner träffas innan han går på semester. Och så är det ju midsommar, och det betyder att jag nog kan räkna bort i alla fall minst en dag. Och så ska det såklart planeras för midsommar. Vi får se hur det går i år. hittills har ju brorsan brukat tillbringa storhelgerna hos oss, men nu under coronatider har vi fått hoppa över sånt. Han har tänkt sig att gå och testa sig med jag vet inte om det blir nu till midsommar eller om det blir senare så att han kan vara hos oss i alla fall en del av sin semester. Totalt sett blir det alltså minst 2,5 - 3 dagar som jag inte lär hinna läsa speciellt mycket, men jag får istället ta och läsa lite extra under de andra dagarna. Samma gäller såklart recensionerna och det blir ännu knivigare för de är ingenting man svänger ihop i en handvändning.

Det jag tänkt läsa under vecka 25 är



Sen for jag hem av Karin Smirnoff
Läser jag just nu










Mörkläggningen av David Baldacci












Fjärilsrummet av Lucinda Riley











Ur askan av Lina Areklew










Jag lär ju inte hinna läsa ut alla de här men jag hoppas att jag hinner läsa ut tre av böckerna och förhoppningsvis börja på den fjärde.

Vad ska du läsa under kommande vecka?





























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar