måndag 8 juni 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 23

Det känns som att jag verkligen kommit igång igen. Jag började minska på läsahögarna rätt så systematisk, dvs de tunnaste böckerna först så att antalet böcker minskade snabbt och under vecka 23 började jag läsa normaltjocka böcker och tegelstenar. Det tar såklart längre tid per bok och det blir inte lika många lästa per vecka, men många av tegelstenarna är sådana som jag längtat efter att läsa, så det blir riktigt roligt att äntligen kunna sätta igång med dem. Jag har också kommit igång med recensionerna och har kunnat minska lite på högen med lästa men orecenserade böcker på skrivbordet. Förhoppningen är att jag hinner skriva så pass många under kommande vecka att jag kommer ikapp.

Det jag hann med under vecka 23 var

Jag läste ut 1 bok

Renoveringsobjekten av Eli Åhman Owetz

Jag publicerade 4 recensioner

Den  andra sömnen av Robert Harris
Längs den lila linjen av Deepa Anappara
Dockfabriken av Lena Karlin & Åsa Schwarz
Rättskiparen av Lotta Luxenburg

Det fanns 0 böcker i brevlådan

Jag köpte 0 böcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar