söndag 7 juni 2020

Läsplanering vecka 24

Jag har en till "ledig" vecka framför mig så jag bör hinna läsa en hel och  kanske också hinna ikapp med recensionerna, vilket skulle vara väldigt trevligt. Nu har ju läsningen gått väldigt bra de senaste veckorna och jag hoppas väl hinna minst lika mycket under vecka 24, men det blir inte till antalet böcker utan antalet sidor. Jag läste ut de tunnaste böckerna först för att minska läsahögarna så snabbt som möjligt och nu är de klara så turen har nu kommit till normaltjocka (ca 300-400 sidor) och tegelstenar (över 450 sid och uppåt)  så det blir inte lika många böcker lästa däremot håller sig nog sidantalet ungefär på samma nivå.

Det jag tänkt läsa under kommande vecka är (titeln är länkad till förlagets sida där det finns mer info om boken)


Kolmannen av Jens Henrik Jensen
Läser just nu










Love: en roman om Greta Garbo av Kerstin Gezelius & Alexander Onofri











I skuggan av sektor 5 av Simon Häggström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar