fredag 19 juni 2020

Helgläsning vecka 25

Det blir återigen på ett sätt en upprepning av tidigare helger förutom den skillnaden att det ä r midsommarhelg. Alltså går lite extra tid till att laga och äta god mat och kanske ta en biltur i omgivningarna för att se hur midsommar firas i närområdet. Men det lär ändå bli ordentligt med tid för läsning och det är precis vad ja behöver just nu. Och den här helgen har jag faktiskt också tänkt att ta itu ordentligt med recensionerna så att jag äntligen kommer ikapp med dem också.

Det jag tänkt läsa den här helgen är


Mörkläggningen av David Baldacci











Fjärilsrummet av Lucinda Riley












Ur askan av Lina Areklew









Jag lär ju definitivt inte hinna läsa ut alla tre, men hoppas i alla fall att hinner läsa ut två och börja på den tredje, men det får vi väl se hur det blir med det...

Vad ska du läsa i helgen?

1 kommentar:

  1. Jag läser "De kommer att drunkna i sina mödrars tårar" av Johannes Anyuru.

    SvaraRadera