fredag 8 februari 2019

Helgläsning vecka 6

Makens axel opererades i onsdags och han fick komma hem samma dag. I och med att han nu är opererad och inte kan göra lika mycket som vanligt så är vi tvungna att ta det lugnt här hemma. Brorsan min kom över redan i tisdags och hjälper till med sånt som varken jag eller maken kan göra själva. Det är alltså lugnt just nu här hemma och vi ligger/sitter allihopa och läser en stor del av tiden. Visserligen börjar maken bli lite rastlös men han får helt enkelt ta det lite lugnt ett tag till.Så den här helgen kommer jag nog hinna läsa en hel del och nu kan jag ju också koncentrera mig bättre när operationen gått bra.



Det jag tänkt läsa i helgen är





Huset som Joel ärvde av Karin Jarl Nydén
Har jag precis börjat på








Skrapsår av Marcus Löfblad











Konsten att bli en viol av Maja Willander









Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar