fredag 22 februari 2019

Helgläsning vecka 8

Maken har fortfarande känningar av sin opererade axel så vi får nog ta det lugnt den här helgen också. På ett sätt är det bra, det blir ju mer lästid för mig, samtidigt är det ju inte kul att han fortfarande måste vara så försiktig så han inte får ont. Eventuellt kommer brorsan hit den här helgen också och hjälper till med lite tyngre saker som maken ännu inte kan utföra. Båda två är ju också begivna på böcker så det lär bli en hel del läsning för oss alla under helgen.

Det jag tänkt läsa den här helgen är



Medan himlen förmörkas av askan från Tambora av Lars Jarnhammar













Glasfällan av Ingrid Remvall








Vad har du tänkt dig att läsa i helgen?

1 kommentar:

  1. Jag har inte bestämt mig än. Du får gärna kika in och hjälpa mig;).

    Jag är lite nyfiken på Glasfällan.

    SvaraRadera