lördag 23 februari 2019

Veckans bokmärke vecka 8


Vad har du mellan sidorna den här veckan? Är det senaste kvittot från ICA, ett gem från jobbet eller kanske du också alltid använder ett bokmärke? Är det inte dags att visa upp vad du använder just nu? Eller kanske du är som jag, samlar på bokmärken? Oavsett vad du använder, visa upp det! Lägg gärna en länk i kommentarerna så jag också kan se vad du har mellan sidorna.
-------------------




De här är också sådana bokmärken som jag köpt flera av för att kunna ge bort när det behövs. Jag har upptäckt att det faktiskt är riktigt bekvämt att ha en bunt bokmärken som man kan ge bort och folk verkar uppskatta att få ett i present. Och så är det också perfekt för oss här hemma - har någon slarvat bort sitt bokmärke så är det bara att ta ett nytt ur lådan.

Fler bokmärken finns hos Hanneles bokparadis, Klimakteriehäxan och BP


5 kommentarer:

  1. enkla, snygga, jag är lite mer akademisk denna vecka:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2019/02/saob-bokmarke.html

    SvaraRadera
  2. Bra tänkt och fina märken! PS: sedan några veckor tillbaka lägger jag länk både till dig och Hannele och nu också till BP, eftersom jag tycker det vore kul med fler "deltagare". Kan inte du göra det också????? bara ett förslag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fixat! Tyvärr tror jag det fungerar nästan avskräckande för andra eftersom det ser mer ut som en liten grupps "inbördes" utmaning som inte är till för andra.

      Radera
    2. Tja jag vet förstås inte. Jag skriver ofta att jag hoppas att fler ska hänga på ... men det har ju inte haft nån effekt egentligen!

      Radera
    3. Kollade just gårdagens och där skriver jag "roligt om vi blir fler" ...

      Radera