söndag 3 februari 2019

Läsplanering vecka 6

Dags att planera för läsningen under kommande vecka. Just nu ligger jag ordentligt efter i läsningen så samma böcker har fått hänga med ett tag, men under vecka 6 hoppas jag komma ikapp lite. Maken ska opereras på onsdag (titthålsoperation så han kommer hem samma dag) men i slutet av veckan lär han ha ont och då får vi (brorsan och jag) försöka hjälpa till med alt så mycket som möjligt. Måndagen går nog bort helt och hållet eftersom vi tänkte veckohandla då så att ingen behöver åka iväg under resten av veckan. Det här betyder att lästiden för mig minskar men jag har ändå tänkt försöka komma ikapp lite genom valet av böcker. Jag tror att de böcker jag valt att läsa är så pass lättlästa (och vissa är rätt så tunna) att jag nog ska hinna läsa dem.

Det jag tänkt läsa under vecka 6 är




Som nitroglycerin av Frida Moisto
Läser jag just nu











Huset som Joel ärvde av Karin Jarl Nydén











Skrapsår av Marcus Löfblad














Konsten att bli en viol av Maja Willander








Vad har du tänkt läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar