fredag 14 augusti 2020

Helgläsning vecka 33

Den här helgen kan vi äntligen bara ta det lugnt och det kommer att behövas. Nästa vecka blir en riktigt jobbig vecka och det kommer att krävas mycket ork för att ta sig igenom den så jag behöver verkligen vila upp mig under helgen. Bästa sättet att vila upp sig är ju genom verklighetsflykt, så jag räknar med att hinna läsa en hel del. Med lite tur så hinner jag också publicera en del recensioner eftersom jag äntligen kommit igång med dem och det känns lite lättare nu att få ihop dem.




Det jag tänkt läsa den här helgen är en tegelsten och en lite tunnare bok



Profetians tid av J.F. Hansson











Hemligare kan ingen vara av Ewa Klingberg












Vad ska du läsa i helgen?

1 kommentar:

  1. Jag läser "Strandläsning" av Emily Henry, "My Plain Jane" av Cynthia Hand, Brodi Ashton och Jodi Meadows samt lyssnar på "Minns oss som nu" av Anna Lönnqvist. Vi får se om jag hinner bli färdig med någon av dem nu i helgen!

    SvaraRadera