måndag 31 augusti 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 35

Vecka 35 var definitivt ingen bra vecka utan snarare kulmen på en rad med eländesveckor då jag inte tyckte jag fick nånting gjort. Eftersom det var rätt så tomt på schemat så hade jag tänkt att jag skulle hinna en massa annat, dvs läsning och recensioner, istället däckade jag totalt och sov och vilade bort det mesta av tiden. I och för sig behövde jag nog det för den senaste månaden har varit alldeles überjävlig, men jag kan ändå känna lite dåligt samvete över att jag inte fick mer gjort. Fördelen med det här usla resultatet är att nu kan det bara bli bättre.





Det jag hann och orkade med var

Jag läste ut 1 bok

Profetians tid av J.F. Hansson

Jag publicerade 1 recension

Paint av Amanda Tartt

Det fanns 2 rec.ex i brevlådan

Övergivenheten av Elisabeth Åsbrink
Tigerstaden av Philip Birk

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar