måndag 24 augusti 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 34

Vecka 34 var den värsta veckan hittills. Vi fick ingen vilodag alls eller ens någon sovmorgon utan var tvungna att gå upp tidigt på morgonen, åka iväg, och kolla hem på eftermiddagen/kvällen. Kvällen tillbringades sen däckade i soffan innan det var dags att gå och lägga sig. Set blev alltså inte mycket tid eller ork över för läsning och recensioner och det syns på resultatet. Det var faktiskt först till helgen som det började lätta för då kunde vi äntligen ta det lite lugnt. Det mest positiva med veckan som gått är nog att jag var alldeles för trött för att ens tänka på att köpa böcker och att nu kan det bara bli bättre.


Det jag hann med under vecka 34 var

Jag läste ut 1 bok

Hemligare kan ingen vara av Ewa Klingberg

Jag publicerade 1 recension

Bögjävlar av Daniel Björk, Tomas Hemstad, Stefan Ingvarsson, Petter Wallenberg, Roger Wilson

Det fanns 0 rec.ex i brevlådan

Jag köpte 0 böcker


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar