måndag 17 augusti 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 33

Vecka 33 var ingen höjdarvecka, den heller. De senaste veckorna har verkligen inte gått speciellt bra utan de har snarare varit katastrofala. Jag har inte hunnit läsa så mycket som jag hade velat och det tråkigaste har varit att jag verkligen haft läslust men inte haft tid att läsa. Det positiva är att jag nu kommit igång med recensionerna i alla fall. Kan jag hålla det här tempot så är jag nog snart ikapp. Alltså är det nu bara läsningen som ja måste ta itu med men hur mycket jag hinner läsa hänger ju på hur mycket annat som finns på schemat och just nu är det faktiskt fulltecknat de flesta dagarna.



Det jag hann med under vecka 33 var

Jag läste ut 2 böcker

Stora boken om Rörstrand av Bengt Nyström, Petter Eklund, Jan Brunius
Ilkas arv av Sara Blædel

Jag publicerade 5 recensioner


Kolmannen av Jens Henrik Jensen 
Love: en  roman om Greta Garbo av Kerstin Gezelius & Alexander Onofri 
I skuggan av sektor 5 av Simon Häggström 
Sen for jag hem av Karin Smirnoff 
Mörkläggningen av David Baldacci 

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Damerna som packade bilen och lämnade allt av Judy Lwigh

Jag köpte 0 böcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar