söndag 9 augusti 2020

Läsplanering vecka 33

Dags att planera för kommande vecka. Än så länge har jag inte så jättemycket annat inplanerat, en dag går åt till röntgen på sjukhuset i Enköping och om de dokument jag väntar på kommer i början på veckan så blir det sen ett besök hos Skatteverket för att regga uppgifterna. Tömning och städning av lägenheten är igång och ska vara klart i slutet av veckan och jag behöver egentligen inte lägga mig i där överhuvudtaget. Jag hoppas alltså att jag ska både hinna och orka läsa, och självklart också recensera, en hel del och bli av med lite sånt som jag ligger efter med.

Det jag vill läsa under vecka 33 är

Ilkas arv av Sara Blædel












Stora boken om Rörstrand av Bengt Nyström, Petter Eklund, Jan Brunius











Profetians tid av J.F. Hansson





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar