fredag 21 februari 2020

Helgläsning vecka 8

Det blev mer aktivitet än väntat under veckan så just nu känner jag mig rätt så mör och behöver ta det lugnt i helgen eftersom jag harv fler läkarbesök inplanerat under kommande vecka och jag måste orka med det också. Alltså blir det nog bara vila och mycket läsning under helgen så hoppas jag att jag är "fit for fight" till nästa vecka. Sen får man bara hoppas att det där med vila inte tar överhanden, som det har gjort under den här veckan för då får jag inte mycket gjort. Men jag kan alltid planera och sen hålla tummarna för att jag ska hinna och orka så mycket som möjligt.



Det jag hoppas hinna läsa är



Allt var för Liv av Aliya Dahlgren












Mordet på en sjöjungfru av Rydahl & Kazinski









Vad har du tänkt dig att läsa under helgen?

1 kommentar:

  1. Jag tänker läsa ut Ellie och harpmakaren och fortsätta på Fantomerna av Klas Östergren :)

    SvaraRadera