lördag 29 februari 2020

Läsplanering mars 2020

Idag är sista dagen för februari och då ska jag nog planera lite för läsningen under mars. Jag har under de första månaderna på det nya året lyckats minska lite på högarna med olästa böcker och även om det kanske inte ser så ut på bilden så har till och med högen med spontanutskick minskat lite och det är inte så dumt (det är den där tegelstenen längst ner som jag borde läsa som gör att högen fortfarande ser enorm ut. Den ska jag nog försöka ta itu med snart!). Det har självklart kommit nytt också men lyckas jag hålla det här tempot så kommer nog högarna minska lite till under mars.


Läsningen av hyllvärmare har fungerat över förväntan så nu ska jag bara bestämma vilken jag ska läsa under mars. Just nu känns det som att jag verkligen måste läsa något som jag redan i förväg vet att jag kommer att gilla och då får det bli en Homandeckare



Högt spel av Jan Mårtenson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar