måndag 10 februari 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 6

Även om jag hade räknat med att ett par läsdagar skulle gå bort så blev det ännu mindre läsning under vecka 6 än vad jag hade tänkt mig. Det hade nog lite att göra med att jag oroade mig för den där planerade operationen (som sen inte blev av) att jag inte riktigt kunde koncentrera mig på läsningen på onsdagen heller och när det sen blev som det blev så var frustrationen så stor att jag inte kunde koncentrera mig på läsningen efteråt heller. Som tur är så kom jag ändå igång lite bättre under helgen så veckan blev ändå inte en total katastrof. Istället gick det inget vidare med recensionerna så det måste jag ta tag i under kommande vecka


Det som hände bok- och läsmässigt under vecka 6 var

Jag läste ut 3 böcker

Pälsjägare av Boel Gerell
Farliga affärer av Ellinor Wessel
Anteckningar från en orolig planet av Matt Haig

Jag publicerade 2 recensioner

Famna feminint ledarskap - en antologi
Kom i min famn - Caroline Eriksson

Det fanns 5 rec.ex i brevlådan

Allt var för Liv av Aliya Dahlgren
Brister av Alexandra Thomas
Ljuskällan av Hanna Landahl
Terapeuten av Helene Flood
Fattig student av Karen Elene Thorsen

Jag köpte 0 böcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar