fredag 28 februari 2020

Helgläsning vecka 9

Det blev ju läkarbesök den här veckan också och dagen efter låg jag däckad i soffan och eftersom jag har ännu en provtagning framför mig under kommande vecka så får vi nog ta det lugnt i helgen så jag hinner vila upp mig inför den provtagningen. Alltså borde jag nog hinna läsa en hel del, eller jag hoppas i alla fall hinna göra det. Hur det sen blir i verkligheten får vi se, det som händer ibland när jag borde ta det lugnt och kanske bara läsa är att jag blir rastlös och har svårt att styra tankarna och då blir det att jag istället flaxar runt och gör en massa annat än det som jag borde hålla på med.



Det jag tänkt läsa den här helgen är



Sunny av Amanda Tartt













Brister av Alexandra Thomas











Ljuskällan av Hanna Landahl










Vad tänker du läsa i helgen?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar