söndag 2 februari 2020

Läsplanering vecka 6

Förhoppningsvis blir vecka 6 bra läsmässigt trots att ett par dagar går bort. På torsdag är det operation som gäller så torsdag går bort helt trots att det bara handlar om en mindre operation som utförs med lokalbedövning. Lokalbedövning (eller lugnande eller narkos) fungerar inte så bra på mig så jag vet att de bruka få pumpa i mig så pass mycket extra att  det tar ett par dagar extra för mig att bli normal igen. Alltså blir det nog inte bara torsdagen som går bort helt utan jag får nog räkna med att vara "ur leken" hela fredagen och kanske halva lördagen också. Jag får helt enkelt försöka läsa ordentligt de andra dagarna så jag inte hamnar alltför mycket efter.

Det jag tänkt läsa under vecka 6 är


Farliga affärer av Ellinor Wessel











Anteckningar från en orolig planet av Matt Haig











I mörker gömd av Karin Slaughter














Nu jävlar är det min tur av Senada Amors Lauronen









Vad ska du läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar