torsdag 3 september 2020

Helgfrågan vecka 36

 



Just nu får jag verkligen kämpa med "nya" Blogger, som inte alls fungerar lika bra som den gamla versionen. Det finns ett par funktioner (än så länge) som jag inte kan få att fungera på ett korrekt sätt, så jag får nog sätta mig någon kväll och försöka få rätsida på sånt. Nu är det i alla fall dags att svara på Helgfrågan som anordnas av Mias bokhörna. Frågorna man ska svara på den här gången är


Vad tycker ni om digitala releasefester?

Bonusfråga: Något festtips?


-----------------


Nja, jag går inte på några releasefester IRL av olika orsaker och lär inte göra det på digitala heller.   Och just nu är ju releasefester IRL totalt otänkbara ändå och jag har faktiskt inte lust att sitta framför datorn mer än vad jag redan gör så releasefester går helt bort för mig. Och uppriktigt sagt så låter inte digitala releasefester speciellt roligt i alla fall.


Nja där också. Jag är inte mycket för festande numera (har nog egentligen aldrig varit mycket för fester), det är mysigare att ibland gå på restaurang och äta riktig finmat eller laga nånting speciellt hemma till middag.

5 kommentarer:

  1. festandet har minskat, mest familjetillstäningar

    SvaraRadera
  2. Det känns nog lite som jobb att sitta vid dator på releasefest. Men ganska jämlikt för en som bor långt borta från allt.

    SvaraRadera
  3. ja, det blir helt enkelt färre fester. jag frågar mig hur julen ska anordnas

    SvaraRadera
  4. Det är roligt att gå på restaurang (och teater och liknande), länge sen nu, är ingen festmänniska heller.

    SvaraRadera
  5. Blogger är skitjobbig, varför ska de byta ett fungerade gränssnitt.

    SvaraRadera