måndag 7 september 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 36

 Den här måndagsmorgonen gick inte av för hackor (berättar nog på Facebook/Instagram vad som hände) så ja gick upp redan vid 06.00 och var sedan trött redan vid 09.00 och däckade i soffan. Alltså ligger jag redan nu efter med allt som jag hade tänkt göra idag.

Vecka 36 hade jag tänkt mig att "jobba" ikapp med det mesta, istället däckade jag totalt och fick absolut ingenting gjort. Det var nog de senaste månaderna som tog ut sin rätt för veckan slutade med att jag vilade, vilade och sen vilade lite till. Alltså blev det inte mycket gjort utan det mesta fick fortsätt att ligga på hög och jag får helt enkelt ta itu med det under den här veckan istället.

Det jag hann och orkade med var

Jag läste ut 1 bok

Kvinnorna på Flanagans av Åsa Hellberg

Jag publicerade 0 recensioner

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Gravplaneten av Oskar Källner & Karl Johnsson

Jag köpte 0 böcker

Nu är det alltså dags att ta sig i kragen och få lite gjort under vecka 37.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar