söndag 20 september 2020

Läsplanering vecka 39

Vecka 39 ser ut att bli en bra vecka, i alla fall än så länge och det mesta av stressen och spänningarna i kroppen släpper när jag tittar i kalendern och ser att det enda är ett bokat telefonsamtal med läkaren på mottagningen. Det bäst med det telefonsamtalet är att jag vet ungefär redan i förväg vad det handlar om, nämligen resultatet av de senaste provtagningarna och om hur mina värden förändrats den senaste tiden. Det finns alltså ingenting att stressa över under kommande vecka och det känns riktigt skönt för då kan jag ägna mig helt åt läsning och recensioner. Min förhoppning är att jag under den här veckan faktiskt kommer ikapp med det mesta och slipper jäkta. Jag har alltså gjort en riktig  glädjeplanering för veckan när det gäller läsningen. Det ser kanske mycket ut men det är lätt- och snabblästa böcker så egentligen borde antalet i sig spela någon roll. 

Det jag tänkt läsa är

En nästan perfekt mamma av Lilly Emme


Han dör om du inte av Peter James
Spirande kärlek i bokhandeln för ensamma hjärtan av Annie Darling

En dos stryknin av Agatha Christie


Den lilla bokbussen i Provence av Nina George

Vad har du tänkt dig att läsa under kommande vecka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar