måndag 28 september 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 39


Läsningen och recensionerna börjar äntligen gå åt rätt håll. Visserligen blev det inte så mycket läst eller recenserat under vecka 39 som jag hade hoppats, men å andra sidan så kändes det som att jg äntligen kunde komma till ro och koncentrera mig bättre än vad jag gjort på väldigt länge. Vecka 39 gick alltså tyvärr inte så lysande bra, men nu kan det bara bli bättre

Det jag hann med under vecka 39 var


Jag läste ut 2 böcker


Siri Hågensen

En dos stryknin av Agatha Christie


Jag publicerade 2 recensioner

Den tunna hinnan av Astrid Ahlberg

Blodsband  av Edvard Fenvik


Det fanns 4 rec.ex i brevlådan

Bibliotekarien i Auschwitz av Antonio Iturbe

Bedrägeriet av Staffan Nordstrand

Dunkelstjärnan av Joseph A. Davis

Dottern av Lena Andersson


Jag köpte 0 böcker (alltid något att bli glad för)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar