måndag 14 september 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 37

Vecka 37 var ingen höjdare läsmässigt den heller, det gick segt med läsningen, men det började ta sig mot slutet av veckan och under helgen började jag känna riktig läslust igen. Det har varit svårt att känna den där läslusten när det varit så mycket annat som jag måste hinna med. Självklart började läsningen flyta ordentligt igen när läslusten återvände. Recensionerna gick det bättre med och kan jag hålla det här tempot så är jag snart ikapp med dem. Överhuvudtaget känns det nu som att jag sakta börjar återvända till mitt "normala" liv och det är inte en dag för tidigt, jag har börjat sakna mina vanliga rutiner.



Det jag hann med under vecka 37 var

Jag läste ut 1 bok

Morden i London av Mick Finlay

Jag publicerade 3 recensioner (titeln är länkad till recensionen)

Räven som inte kunde hålla färgen av Kari Melander & Magdalena Brunzell
Sommarquiz av Bokförlaget Polaris
Fjärilsrummet av Lucinda Riley

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Spirande kärlek i bokhandeln för ensamma hjärtan av Annie Darling

Jag köpte 0 böcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar