torsdag 31 december 2020

Läsplanering Januari 2021

Första månaden på år 2021 och förhoppningen är såklart att den också blir början på ett bättre år än 2020 varit. Under januari har jag än så länge två tillfällen som jag måste hålla koll på = en provtagning och 1 läkarbesök, det är nämligen nu som uppföljningsbesöken börjar och då handlar det om att se vad medicineringen gett för resultat och om hur min sjukdom utvecklats. Jag hoppas ändå att det inte blir samma cirkus som det var i början på år 2020 för nu är det bara uppföljning. Alltså bör jag få ordentligt med tid för läsning. Och jag hoppas också att hinna med så mycket recensioner som möjligt så att jag kommer ikapp med allt.  Jag har såklart en hel massa böcker att välja mellan men de böcker jag i första hand vill läsa är




 






Se dig aldrig om av Michel Bussi

Skandal i svart av Jessica Fellowes

Spökfången av Jens Henrik Jensen

Amerikansk jord av Jeanine Cummins

Och självklart ska jag också fortsätta att läsa hyllvärmare i sovrummet  och den jag börjar med är








Blackmoore av Julianne Donaldson



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar