måndag 28 december 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 52

Vecka 52 var ju  julveckan så mycket tid gick åt till matlagning, andra förberedelser inför julen osv Det förde med sig att jag såklart inte alls fick så mycket gjort (läst och/eller recenserat) som jag hade hoppats på, men å andra sidan julen infaller ju bara en gång om året och då känns det som att det är berättigat att ta lite "ledigt" även om man har mycket som borde göras. Även om jag inte fick så jättemycket gjort så är jag rätt så nöj ändå med tanke på hur mycket annat jag hann med och att det ändå var julfirande inblandat under vecka 52.



Det jag hann med under vecka 52 var

Jag läste ut 2 böcker

Älskade jävla jul av Birgitta Bergin

Nio liv av Emelie Schepp

Jag publicerade 2 recensioner

Han dör om du inte - Peter James

Försvararen - Anna Karolina

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Amerikansk jord av Jeanine Cummins

och jag fick 3 böcker i julklapp

Rotvälta av Tove Alsterdal

Solsystern av Lucinda Riley

Familjen av Johanna Bäckström Lerneby

Jag köpte 4 böcker i julklapp till min man





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar