måndag 14 december 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 50

Kan inte påstå att vecka 50 var en speciellt bra vecka, tyvärr. Läsningen gick segt och jag hade problem med koncentrationen då det hände så mycket att jag hade tankarna åt annat håll. Att jag var så okoncentrerad kan jag tacka tjocka släkten för - vissa gånger är de mer begivna på att stjälpa än hjälpa så jag åkte på en riktig käftsmäll. Kanske var det just därför som det gick bättre med recensionerna under veckan - jag fick mer gjort i än tidigare, mest för att få utlopp för ilskan. Finns det något att lära sig av det där? Javisst, ilska är ett bra verktyg för att få saker och ting gjorda. Det blev väl inte så jättemånga recensioner nu heller men mer än de föregående veckorna i alla fall och jag fick i alla fall upp ångan lite.

Det jag hann med under vecka 50 var 

Jag läste ut 1 bok

Midnattsbiblioteket av Matt Haig

Jag publicerade 3 recensioner

Siri - Lisa Hågensen 
En dos stryknin - Agatha Christie 
Vinterquiz - för hela familjen 

Det fanns 3 rec.ex i brevlådan
Örådet av Jakob Sverker
Hatten av Mats Samuelson
Tatra av Lisa Hågensen

Jag köpte 3 böcker
Två hjärtans karameller av Sofia Fritzson
Dan före dan av Felicia Welander
Poirots jul av Agatha Christie

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar