måndag 7 december 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 49

Ännu en katastrofvecka! Men nu gäller det bara recensionerna för läsningen har  faktiskt funkat förvånansvärt bra. Och det finns faktiskt en riktig orsak till att jag inte hann med recensionerna. Maken fick ont i höften i början av veckan och det spred sig sedan till hans gamla skada i ryggen vilket sen gjorde att han fick helvetiskt ont och kunde alltså varken röra på sig som vanligt eller lyfta oc bära saker som vanligt. Det gjorde att jag blev okoncentrerad och mycket tid gick åt till annat så det blev inte av att sitta och jobba med recensionerna. Som om det inte räckte så gick mina sömnstörningar igång igen (troligtvis pga stress) med full kraft och det fanns nätter som jag inte sov alls och var alltså rätt så slutkörd vissa dagar och var återigen tvungen att vila en stor del av dagen. 

Det jag hann med var

Jag läste ut 3 böcker

Blandat blod av Katarina Mazetti

Tio grisar nere av Denise Rudberg

Den tredje systern av Sara Blaedel

Jag publicerade 0 recensioner

Det fanns 0 rec.ex i brevlådan

Jag köpte 0 böcker

 

1 kommentar:

  1. Hoppas denna veckan blir bättre för både dig och maken.

    SvaraRadera