onsdag 18 mars 2015

Omslagsonsdag #83 - Hunden efter håren

Det har blivit en vana  att plocka ihop och visa lite omslag på onsdagarna så trots att Bokpotaten inte hunnit med att lägga upp ett inlägg om Omslagsonsdag så har jag plockat ihop lite. Den här onsdagen blir det omslag till historiska böcker. Av någon anledning tycker jag att det ofta är kvinnor i tidstypiska kläder på de omslagen men nu när jag plockade ihop dessa så kom jag underfund med att det faktiskt finns annat också.

 

 

 

 

 

 

Min favorit bland de här är Fatimas hand. Vilken tycker du mest om?



2 kommentarer:

  1. Jag tycker att Barkhes kors är väldigt snyggt :)

    Jag måste ha missförstått Bokpotaten på något vis, då jag trodde att hon hade en annan vikarie denna vecka. Nu har jag mejlat ett par teman till henne för nästkommande veckor, så får vi se om jag ska leka vikarie på nytt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med om Barkhes kors!
      OK, jag håller tummarna så du får vikariera igen!

      Radera