tisdag 10 mars 2015

Present

Jag vann ett presentkort i en tävling hos C.R.M. Nilsson för ett tag sedan och hade tänkt att använda den till att köpa några böcker som jag ville ha. Men jag kom på att min man behövde ett tack för sin tålamod med mig och mitt bokköpande mer än vad jag behövde en bok till så jag använde presentkortet istället  till att köpa en bok  som jag visste att han verkligen ville ha och en pocketbok som jag tror att han kommer att gilla. Jag måste ju medge att självklart kommer jag också att läsa böckerna eftersom de verkar intressanta, men i första hand är de till min man Tom som ett stort tack för hans tålamod!


Käre ledare av Jang Jin-sung
Med Stalin som gud av Magnus Utvik



1 kommentar:

  1. Men vilken bra användning det kom till! Hoppas han kommer att gilla dem :)

    SvaraRadera