fredag 7 februari 2020

Helgläsning vecka 6

Jag hade planerat den här veckan och helgen och hade då räknat med att 3 dagar skulle gå bort från läsningen. Nu blev ju inget såsom det var tänkt så förutsättningarna har ändrats lite så har jag fått ändra lite på planerna för helgen också. Just nu har vi alltså ingenting inplanerat för helgen och det betyder att jag skulle kunna ägna mig helt åt läsningen. Men när vi nu helt plötsligt blivit "lediga" så blir suget att åka en liten secondhandrunda ännu mer frestande. Samtidigt vore ju det här ett gyllene tillfälle att komma ikapp lite med läsningen. Vi får väl se imorgon bitti hur vi gör. Men oavsett hur vi gör så kommer jag såklart läsa.


Det jag tänkt läsa är


Anteckningar från en orolig planet av Matt Haig











I mörker gömd av Karin Slaughter












Nu jävlar är det min tur av Senada Amors Lauronen










Vad ska du läsa den här helgen?

1 kommentar: