måndag 17 februari 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 7

Läsmässigt var inte den  gångna veckan någon superhit, snarare tvärtom. Jag hade mycket att fundera över och i mitten av veckan kickade biverkningarna av min nya medicin in och resten av veckan sov jag alldeles för mycket vilket såklart påverkade läsningen.  Under helgen började biverkningarna avta och på söndagen började jag få upp farten igen så nu hoppas jag att det håller i sig så att jag kan sitta oh läsa istället för att ligga i soffan och sova hela dagarna Trots mitt sovande gick det däremot väldigt bra med recensionerna och jag är i princip ikapp och behöver nu bara se till att inte hamna efter igen. Jag är väldigt nöjd med att jag lyckats hålla igen med bokinköpen, men det lär inte hålla i sig eftersom bokrean startar snart. Men jag har lovat mig själv att försöka hålla igen på bokinköpen från rean också, men det återstår att se hur det går med det. Jag har i alla fall inte gjort några förbokningar ännu...


Det som hände läs- och bokmässigt under vecka 7 var

Jag läste ut 2 böcker

I mörker gömd av Karin Slaughter
Nu jävlar är det min tur av Senada Amors Lauronen

Jag publicerade 5 recensioner

Jägarinnan - Kate Quinn
Ett bättre jag - Marianne Power
Kallare än is - Helena Kubicek Boye
Ett alldeles särskilt förhållande - Douglas Kennedy
Pälsjägare - 4 berättelser om kärlek - Boel Gerell

Det dök upp 1 rec.ex i brevlådan

Min fars hemlighet av Sara Blædel 

Jag köpte 0 böcker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar