måndag 3 februari 2020

Sammanfattning/utvärdering vecka 5

Förra veckan blev inte riktigt som det var tänkt och planerat. Jag räknade bort den dagen jag hade provtagning men glömde att det inte bara påverkar just den dagen utan även resten av veckan blir påverkad. Alltså var ja på provtagning på torsdagen, var rätt så trött på fredagen, på lrdagen började jag koma igen, men så var vi på Antikmässan på förmiddagen på söndag och på eftermiddagen däckade jag i soffan och sov i 4 timmar så det blev inte mycket gjort den dagen och inte blev det mycket tv-tittande heller. Jag missade alltså flera timmar läsning och mitt favorit tv-program på tv.




Det som hände under vecka 5 var

Jag läste ut 3 böcker

Kallare än is av Helena Kubicek Boye
Ett alldeles särskilt förhållande av Douglas Kennedy
Pälsjägare: 4 berättelser om kärlek av Boel Gerell

Jag publicerade 3 recensioner

Inte ett ord - Harlan Coben
Doña Maria - kvinnor i vitt - Cecilia Samartin
Minuten före midnatt - David Baldacci

Det fanns 1 rec.ex i brevlådan

Nu jävlar är det min tur av Senada Amors Lauronen

Jag köpte 0 böcker






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar