söndag 16 februari 2020

Läsplanering vecka 8

Ny vecka och än fortsätter mina vårdkontakter. Den här veckan är det minst en dag som går bort för då har jag ett läkarbesök inbokat. Förhoppningsvis får jag då reda på provresultaten och ja håller verkligen tummarna för att de är någorlunda bra i alla fall så jag slipper en fortsättning med ännu fler provtagningar osv osv. Det bästa just nu är att det bara är ett besök varje vecka så blir jag inte så stressad och så hinner jag med allt det vanliga livet också. Till det vanliga livet hör ju läsning och recensionsskrivande så jag borde nog hinna med en hel del, eller rättare sagt så hoppas jag att jag hinner med så mycket som möjligt så högarna inte hinner växa till sig alltför mycket och så att jag håller jämna steg med recensionerna nu när jag äntligen är ikapp.

Det jag har tänkt att läsa under vecka 8 är


Terapeuten av Helene Flood











Allt var för Liv av Aliya Dahlgren












Mordet på en sjöjungfru av Rydahl & Kazinski











Fattig student av Karen Elene Thorsen










Vad ska du läsa under kommande vecka?




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar