söndag 23 februari 2020

Läsplanering vecka 9

Under kommande vecka är det minst två dagar som går bort från läsningen. Först är det såklart att Bokrean startar på tisdagen och då åker vi till Akademibokhandeln inne i Uppsala tidigt på morgonen för då har de "4 för 3"-erbjudande. Numera har vi ju möjlighet att åka dit på morgonen när många andra är på jobbet och det ännu inte är alltför tjockt med folk där och det är ganska så perfekt att slippa den värsta trängseln. Tisdagen är alltså helt vikt åt böcker även om jag kanske inte hinner läsa så mycket. När vi sen ändå är inne i stan så passar vi på att veckohandla.
På onsdag ska vi också upp tidigt för då ska jag till hudmottagningen där det ska planeras för operation (för någon operation direkt på onsdagen lär det inte bli, vis av tidigare erfarenheter vägrar jag låta någon sätta kniven i mig med bara lokalbedövning). Efter två tidiga morgnar och fullt att göra på dagarna så lär jag vara ganska mör och kanske behöva vila lite på torsdagen, vi får väl se.
Men självklart kommer jag ändå att läsa en del och det jag tänkt läsa är


Mordet på en sjöjungfru av Rydahl & Kazinski













Sunny av Amanda Tartt













Fattig student av Karen Elene Thorsen











Brister av Alexandra Thomas












Ljuskällan av Hanna Landahl











Vad har du tänkt dig att läsa under vecka 9?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar