fredag 14 februari 2020

Helgläsning vecka 7 2020

Det är en mycket lugn helg vi har framför oss. Jag har fått byta ut en av mina mediciner för biverkningen av den gamla försvann inte utan blev bara värre hela tiden. Nu har jag såklart biverkning av den nya medicinen men jag hoppas den ger med sig när kroppen väl hunnit vänja sig. Biverkningen är att jag är otroligt trött hela tiden och mot det hjälper ju bara en sak och det är vila. Alltså blir det mycket vila i helgen och d blir det såklart mycket läsning också, så mycket annat än det och tv-tittande orkar jag nog inte med.



Det jag tänkt läsa under helgen är 3 relativt tunna böcker




Nu jävlar är det min tur av Senada Amors Lauronen












Terapeuten av Helene Flood












Allt var för Liv av Aliya Dahlgren










Vad ska du läsa i helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar