tisdag 8 augusti 2017

Reaböcker Citygross

Idag har jag varit hos min läkare för behandling och när jag varit där så brukar vi ofta antingen äta på restaurangen mittemot mottagningen eller så tar vi en rundtur i butikerna och shoppar lite. Lite belöning måste man ju få när man varit duktig. Men den här gången kände vi inte riktigt för vare sig det ena eller det andra så det blev bara en Big Mac på Donken och så handla mat på Citygross. Och självklart hade de ett stort bord med massor med pocket och storpocket till reapriser så då fick jag belöna mig med några böcker i alla fall. Det blev två böcker till mig och så ska brorsan få en (han har fastnat för serien om Silverbielke)


Livet vi drömde om av Anna Gavalda 
(det här var ödet! Jag blev ju påmind om författaren genom dagens topplista och så dyker den här boken upp på reabordet!)
Hämnaren av Buthler & Öhrlund (present till brorsan)
Vargarnas tid av Elisabet Nemert






1 kommentar: