måndag 14 augusti 2017

Sammanfattning vecka 32

Det gick ganska bra med läsandet nästan hela förra veckan, men under helgen hann jag inte med lika mycket, då var det annat som behövdes göras plus att sista boken jag började på visade sig vara lite segläst (orsak kommer i recensionen).

Med bloggandet var det lite samma sak. Tanken från början var att hinna skriva en recension per dag, men så blev det inte riktigt. Dagar då vi var in till Uppsala och/eller fick besök tappade jag inspirationen totalt och då var det lika bra att låta bli att skriva.


Jag hann med att läsa ut 3 böcker och 1 novell

Pappas pojke av Emelie Schepp - recension kommer 2017-08-21
Sveket vid sjön (Hallahem del 2) av Susanne Trydal & Daniel Åhlin - recension kommer den här veckan
Klockan 10.31 på morgonen i Khao Lak av Pigge Werkelin & Lena Katarina Swanberg - recension kommer den här veckan
Chockrosa av Amanda Tartt - recension kommer den här veckan


Det blev alltså bara 4 recensioner skrivna trots att det nog borde ha varit minst fem. De jag skrev var

Staden under berget (Hallahem del 1) - Susanne  Trydal & Daniel Åhlin
Candelarias hus - Julia Svanberg
Makaber - Jim Friberg 
Bengtsson och Dahl går på djupet - Mats Edblad 

Lite missnöjd är jag med att inte ha hunnit läsa mer men jag får trösta mig med att jag i alla fall skrev fler recensioner än under vecka 31. Och bara jag får upp ångan nu så kan det ju bara bli bättre under vecka 33.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar