måndag 7 augusti 2017

Sammanfattning vecka 31

Förra veckan var makens första semestervecka och även om jag läste ungefär lika mycket som vanligt, så kändes det som om jag läste mindre. Kanske den känslan berodde lite på att jag läste korta men många stunder istället för att kunna sitta ett par timmar i taget och på så sätt kunna fördjupa mig mer i läsningen. Och så kom ju också brorsan på besök så även det påverkade läsningen lite, jag var lite mer okoncentrerad än vad jag brukar vara.



Jag läste ut fyra böcker

Hallahem: Staden under berget av Susanne Trydal & Daniel Åhlin (recension den här veckan)
Candelarias hus av Julia Svanberg (recension 2017-08-08)
Bengtsson och Dahl går på djupet av Mats Edblad (recension den här veckan)
Makaber av Jim Friberg (recension den här veckan)

Bloggandet, eller rättare sagt recensionsskrivandet, var jag däremot riktigt dålig på. Eftersom mina dagar var lite mer splittrade så var det lättare att försöka läsa så mycket som möjligt än att försöka skriva recensioner.. Men det blev två i alla fall

Vänner i nöd, vänner i död - Pia F Davidson 
Simmaren - Joakim Zander 


Alltså är jag inte riktigt nöjd, men jag får bara försöka bättra mig under vecka 32.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar