fredag 22 september 2017

Helgfrågan vecka 38 - Bokmässan


Imorse tyckte visst maken att jag behövde en sovmorgon så han tog hand om kattpojkarna så de inte väckte mig så fick jag sova istället. Nu börjar jag lite sakta komma igång igen (efter en stor mugg med stark te) och då är det dags för Mias Helgfråga. Hon vill veta

Vilken författare skulle ni vilja träffa på bokmässan och varför?
------------------

Jag kommer inte att gå på bokmässan så frågan är egentligen inte relevant för mig och jag orkar helt enkelt inte gå igenom den där deltagarlistan så författaren jag väljer lär inte heller vara med på mässan. Och det blir i såna fall Mo Hayder eftersom jag gillar hennes böcker.


Bonusfråga: Vilken bok längtar ni efter i höst som inte ännu kommit ut?
------------------

Det finns massor med böcker som jag längtar efter men jag får väl välja en och då får det bli





Mot den glittrande snön vid världens ände av Eowyn Ivey









8 kommentarer:

  1. Jag har svårt att välja en enstaka författare ... Träffar förstås mina kollegor och det ska bli skoj.

    SvaraRadera
  2. Nyfiken på boken, tycker jag känner igen författaren!

    SvaraRadera
  3. Inte läst någon av författarna men Mo Hayder är jag lite nyfiken på.

    SvaraRadera
  4. Får kika lite närmare på boken du nämner.

    SvaraRadera
  5. oj då! en ny bok av Eowyn Ivey! det hade jag missat. jag tyckte mycket om Snöbarnet

    SvaraRadera
  6. Båda nya författare för mig. Det finns så många så det är väl inte konstigt om en inte känner till alla. Trevlig helg.

    SvaraRadera