söndag 17 september 2017

Veckoplanering vecka 38

Jag hade faktiskt tänkt att hinna med lite mer än vad jag gjort idag men än är inte dagen slut så jag får väl försöka rappa på lite grann. Nu är det i alla fall dags att göra veckoplaneringen så att jag får ordning på min läsahög och inte plockar läsning på måfå. Och det enda sättet att få till en bra blandning så jag inte tröttnar är att planera i förväg.
Kommande vecka ser ut att innehålla mycket lästid och det behövs just nu. Jag har t o m gått så långt att jag plockat i frysen och lagt lunch för dagarna på ett lättåtkomligt ställe så jag inte behöver slösa tid på att leta efter något att äta. Så den här veckan tänker jag inte låta något komma emellan och störa min läsning.

Det jag tänkt läsa är





Dexter Olssons äventyr, del 1: Morfars hemlighet av Michael Wiander
(har jag redan börjat läsa)












Husdjuret av Camilla Grebe











Kvinnorna på slottet av Jessica Shattuck












Vad har du tänkt dig att läsa den här veckan?







1 kommentar: